Något frustrerande att få svar från de få på Avis som går att kontakta som är tvärtom det man vet är rätt :(
Skrev till
[email protected] som Avis Facebook hänvisade till för en månad sedan men inget svar. Nytt försök idag sen lämnar jag Avis för gott.