Om givet samma antalet crew på både a350 och a330, varför inte? —> högre intäkter. Däremot har du rätt med att båda flygplanen är för stora för SAS givet helår, därav bantningen av A350 flottan. Stockholm/Köpenhamn/Oslo har inte kapaciteten att flyga dessa maskiner åretrunt likt...