Va du där? @jonatan79Jag anmälde mig men vi får se när det närmar sig om jag tycker det är värt att själv bekosta resa + övernattning för att få middag + gnälltillfälle.
Va du där? @jonatan79Jag anmälde mig men vi får se när det närmar sig om jag tycker det är värt att själv bekosta resa + övernattning för att få middag + gnälltillfälle.
Va du där? @jonatan79
Deras svar är typ "vi vet om problemen men IGÅR VAR DET MÅNDAG och sen TÄVLA OM SPENN"Att logga in på Strawberry app och website har inte fungerat bra. Det här är vad jag har sett i veckor, även när jag har bott på Strawberry-hotell:
“Profile data unavailable
Some features may not work due to a temporary service issue. Your info is safe. Try refreshing or try again later”.
Att logga ut, uppdatera och uppdatera appen hjälper inte.

Strawberry har inte löst kontoproblemen, och därför minimerar vi användningen av Strawberry-hotell på grund av detta. Platina- och guldstatusen går till spillo.Deras svar är typ "vi vet om problemen men IGÅR VAR DET MÅNDAG och sen TÄVLA OM SPENN"![]()
Men nu kan du tjäna poäng när du handlar på REMA! Just det finns bara i NorgeStrawberry har inte löst kontoproblemen, och därför minimerar vi användningen av Strawberry-hotell på grund av detta. Platina- och guldstatusen går till spillo.

...och bara om man har ett norskt spennkonto, eftersom man måste självklart ha olika regioner för en så flexibel valuta som spenn...Men nu kan du tjäna poäng när du handlar på REMA! Just det finns bara i Norge![]()