Jag har nu provat Amex Platinum ett par månader och bor i Stockholm. Lite kul med Dining by Amex men det väger ju inte upp kostnaden. Vi flög till Barcelona förra månaden och på Arlanda var det ju trevlig med Pontus loungen för oss alla, 3 barn och två vuxna där denna fått extra kortet, men i Barcelona var på på loungen där och när vi kom hem fick vi en faktura som var väldigt dåligt specad och jag fick inte ihop kostnaden, Har frågat efter en bättre specificerad faktura men ännu efter tre veckor inte fått en samt att vi frågade på plats vad det skulle kosta men det kunde dom inte svara på. EXTREMT DÅLIGT tycker jag.
Nu ska vi åka till Tokyo denna månaden men åker då i BC så detta kortet ger oss absolut inga extra förmåner med resan och vad jag kunnat tolka det som så ger det oss inga extra förmåner på plats, typ restaurangbesök, i Tokyo heller.
Så det slutar nog med att vi går på restaurang här i Stockholm innan resan och sedan avslutar det kortet.
Som jag förstått det var förmånerna bättre förr och till ett pris som också var bättre förr. Synd att det gått utför, enligt mig.