Senaste nytt

The Fork app med bonusprogram för bordsbokningar

Var kul så lãnge det varade. Finns knappt ställen kvar heller som accepterar yums. En flaska gott Vin till maten hade annars varit ett alternativ som med Amex middagarna.
 
Var kul så lãnge det varade. Finns knappt ställen kvar heller som accepterar yums. En flaska gott Vin till maten hade annars varit ett alternativ som med Amex middagarna.
Det är ganska bra i Frankrike, Italien och London. Spanien är också lätt att lösa in yums i, men där är de så klart bara värda hälten så mycket.
 
Hur tror panelen att det här uppköpet påverkar The Fork? Jag hade precis lagt ner yums-jagandet och bara bokat via The Fork ifall någon restaurang jag ville besöka erbjöd rabatt. Tror ni yumsen blir mer värda i framtiden?
 
Nej, det avvecklas är min gissning. Amex vill ha bokningssystemet. De erbjuder kanske konvertering ( med sämre värde) till deras egna MR. Ännu fler materbjudanden för Plat/Cent medlemmar är inte heller långsökt.
 
Last edited:
Toppen