Lite samma med sätesval, antingen "Seat" knappen där brevid "Meal", eller sen klicka in på själva flyget och sedan på "Seat map YYX".Kanske en gränspuck, men det finns tre olika meal-knappar i appen, och de gör tre olika men närliggande saker:
och origin open jaw eller helst multi-city.Möjlighet att söka open jaw oavsett revenue eller award (både rena SAS bonusresor och med Sky Team).
Skulle du kunna precisera vad det är som är som inte fungerar mer exakt? Det jag läser ovan är mer "Same day change strulade och kundservice var dålig".Jag hade strul med app/webb nu här inför förra helgen. Jag försökte att göra same day-change på utresan (award biljett) men det gick inte förrän det var mindre än tre timmar till avgång på det flyg som jag ville boka om det (då upphävs regeln om minst 5 lediga platser). Tidigare hade jag också försökt att göra en vanlig ombokning med betalning av ombokningsavgiften men det gick inte heller. När jag kom hem på kvällen och ringde supporten så hamnade jag till synes hos ett call center i Indien. Dels var förbindelsen dålig och dels hade awardbiljetterna på övriga avgångar (naturligtvis!) försvunnit från det att jag hade försökt boka om via appen.
Som IT utvecklare skulle jag skämmas något så oerhört om jag var anställd i SAS och jobbade med deras lösningar. Men så här har det ju varit lika länge som jag kan minnas och det kommer förmodligen först ändra sig den dagen SAS går i graven...
När man söker efter biljetter så vill jag själv kunna ange vilken klass jag vill åka i och få prisförslag i lågpriskalendern därefter. Det hjälper liksom inte att man kan köpa en Eco minus-biljett för 550:- när jag letar efter Business-biljetter. Även att kunna få upp en matrix med lägsta pris +-7 dagar utresa och hemresa (även här i Biz eller Premium eco) likt Singapore Airlines hade nog ökat försäljningen av dyrare biljetter.
Möjlighet att söka open jaw oavsett revenue eller award (både rena SAS bonusresor och med Sky Team).
Dessa är förbättringsförslag, eller hur? I den här tråden är meningen att hitta saker som inte fungerar som de borde.och origin open jaw eller helst multi-city.