Senaste nytt

Upp till 40 % rabatt – bara för våra Diamantmedlemmar

Säkerställ dina marketing inställningar i din EB profil.
Tveksamt, så här ser det ut på min profil, har fortfarande inte fått mailet
1769629088888.png

Inte fått något här heller. Är det samma upplägg som F&F, med länk och lösenord, eller är det kopplat till status (kan jag se priserna i inloggat läge utan mail)?

Inte fått något här heller. Är det samma upplägg som F&F, med länk och lösenord, eller är det kopplat till status (kan jag se priserna i inloggat läge utan mail)?
Går att se med länk och lösenord, utan login.
Fick mejlet en dryg timme sedan.

Jag hittade bara biljetter på Light och Standard med rabatten. Inget på flex eller business. Men sökte då bara rutten jag var intresserad av.

Bokade premium till SFO över påsk-ish, det var cirka 1500 SEK dyrare än F&F men det får det vara värt för att inte behöva ta ledigt från jobbet lika mycket. Borde säkra upp diamond ett år till också tack vare dubbla poäng kampanjen från julkalendern

omöjligt kombinera med delta inrikes USA? D.v.s på samma biljett så man kommer vidare från östkusten.... (är diamond och fick mailet)

Enda mailet jag fått från SAS i dag är en undran om jag inte vill "Lyxa till det, välja sittplats eller lägga till en extra väska" när jag flyger till BRU :)

Så irriterande (även utan kampanj) hur bokningarna med delta fungerar. Bokar men premium med sas blir man ändå satt i economy med delta och det till långt högre pris än om man bokar separat biljett sas och separat delta. Kolla detta exempel premium med SAS och first inrikes delta. Finns inget vis varken hos SAS eller Delta att få detta på en biljett?

Skulle bli ca 12k för de biljetterna. BOka premium med sas samma datum (får inte ens fram samma flyg) kostar 20 tkr och då i economy hos delta...

1769633295944.png

1769633268846.png

Toppen