hco
Medlem
Verkligen.Det känns som jag behöver sätta mig och kontrollräkna. Vore mycket bättre om det var en separat post.
Verkligen.Det känns som jag behöver sätta mig och kontrollräkna. Vore mycket bättre om det var en separat post.
Jag ska dit! Fick min inbjudan privat, men det var samma länk som sedan gick ut på mejl. Liksom @KLtraveller fick jag bekräftelse samma dag, samt ett mejl för några dagar sen med biljetter.Någon som ska på kvällens event på Malmen?
Om ja, har ni fått "biljetter" eller hur funkar det?
Anmälde mig för en tid sedan. Men ingen aning om jag har plats eller inte..
Hur ska man anmäla sig eller måste man bo där samma kväll?Tips till alla stockholmare, Scandic Continental Vasagatan.
![]()
Uppdatering:Tack för svaren hörni, då var det som jag misstänkte. Vid utcheckningen så berättade jag om nattens missförstånd och fick till svar att de skulle fixa poängen istället för kupongen. Får se om det dyker upp ihop med poängen för rummet.
Skandalöst att du inte fått en inbjudan. Tycker att du borde dra iväg ett mail till högste PR-chefen på Scandic och förklara läget.Hur ska man anmäla sig eller måste man bo där samma kväll?Eller bara gå dit? Lagom AW nästa vecka.
Hur ska man anmäla sig eller måste man bo där samma kväll?Eller bara gå dit? Lagom AW nästa vecka.