Senaste nytt

Plåta porslinet - mat i SAS Business inom Europa

NCE-ARN Lördagen 18 Oktober. Jättebra svampravioli, trist sallad (men matig om man äter den antar jag), och en överraskande bra liten efterrätt.

NCE-ARN.jpg

Osl-Arn

Inget menykort. Detta dock lätt identifierat . En smörgås… med gurka!
Skall sägas att kombinationen med bröd och röra dock faktiskt funkade ganska bra och humusen och efterrätten var också bra.

Attachments

• IMG_4090.jpeg
    IMG_4090.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 147
Inga bilder tyvärr men

ARN-CDG Ostbricka med Havgus och Måneskaer, med fikonmarmelad, Grillad lax med kapirssås och en potatis terrine och en chokladdestert. 3/5.
CDG-ARN En tråkig sallad, otroligt god pumparisotto med samma efterrätt som Christiansson ovan hade. 4/5

NCE-ARN Lördagen 18 Oktober. Jättebra svampravioli, trist sallad (men matig om man äter den antar jag), och en överraskande bra liten efterrätt.

Visa bifogad bild 169287
Det där är:

Za'atar yoghurt dip with toasted pistachios and olive oil with chili pepper

Smørrebrød with grilled baby cucumber, herb cream cheese, black sesame and sumac

San Sebastian cheesecake with mango coulis

EDIT: Det blev fel citerat... Ska vara kopplat till inlägget från @DRG
Jag fick samma sak på ARN-PRG i fredags och PRG-CPH idag. Första flighten hade vi inget menykort, men det fick vi idag (dock inga pistachenötter idag).

Last edited:
Det där är:

Za'atar yoghurt dip with toasted pistachios and olive oil with chili pepper

Smørrebrød with grilled baby cucumber, herb cream cheese, black sesame and sumac

San Sebastian cheesecake with mango coulis

EDIT: Det blev fel citerat... Ska vara kopplat till inlägget från @DRG
Jag fick samma sak på ARN-PRG i fredags och PRG-CPH idag. Första flighten hade vi inget menykort, men det fick vi idag (dock inga pistachenötter idag).

Och exakt samma sak på CPH-ARN.

Så nu har jag åkt ARN-PRG-CPH-ARN och enda skillnaderna har varit huruvida jag fått menykort (nej, ja, ja), pistagenötter (ja, nej, ja) samt is/citron i min Cola Zero (is , inget, is och citron).

Lite mer variation hade ju varit trevligt…

Toppen