jerixon
Medlem
Nej det ger 2miljoner poäng just nu.Referral ger just nu också 3M poäng för Points Plus, så om det funkar, kolla om din partner eventuellt kan skaffa det.
Nej det ger 2miljoner poäng just nu.Referral ger just nu också 3M poäng för Points Plus, så om det funkar, kolla om din partner eventuellt kan skaffa det.
"När du ansöker om Platinum Points Plus får du 2 000 000 Amex-poäng, förutsatt att du spenderar på ditt kort varje månad. Du får halva poängsumman när du gör ett köp under 7:e månaden av ditt medlemskap och resterande när du gör ett köp under 13:e månaden. Observera att kortet måste vara aktivt när bonusen ska delas ut."
Platinum ger 2 miljoner, Platinum Points Plus ger 3 miljoner.Nej det ger 2miljoner poäng just nu.
Nej, det ger 3 miljoner poäng just nu.Nej det ger 2miljoner poäng just nu.
Som upgrade är det nog högsta jag sett (inget minne av att det varit högre). Så ur det perspektivet väldigt braFunderar på att uppgradera mitt Amex SAS Premium till ett Platinum Point plus, ser att dem just nu ger 1M poäng, är det en ok Deal eller brukar det komma ännu bättre?
En till fråga som jag inte hittar svar på, "tillgång till 1400 lounger" är det obegränsad eller finns det några förbestämda antal besök per år och gäller det även extrakort medlemmen? Någon som kan hjälpa mig?
Uppdaterad lista för ställen som bara ger dubbla poäng:Här får du dubbla poäng:
The IKEA Group
Ullared Gekås
ÖB
Preem Sweden
ST1
OKQ8 AB
Circle K
ICA Sweden
Axfood
KF Norden
Lidl Stiftung