Man skulle kunna tänka sig andra lösningar, typ nåt samarbete med restaurangen.Ser fram emot fler inrikes lounger också t ex LLA, KRN etc. Så SAS får en fördel gentemot de andra som flyger inrikes.
Man skulle kunna tänka sig andra lösningar, typ nåt samarbete med restaurangen.Ser fram emot fler inrikes lounger också t ex LLA, KRN etc. Så SAS får en fördel gentemot de andra som flyger inrikes.
Jag har också tolkat det på samma sätt, men jag undrar inte om den norska texten ändå inte har fel när de skriver att man även får gästa in 4 familjemedlemmar. Det gäller väl bara i SAS egna lounger, eller har man ändrat detta också nu samtidigt?så tolkar jag inte norskan i meddelandet som citeras precis ovan
Jag tolkar texten där de skriver om EBG/EBD + familj bara är info som SAS egna lounger.Jag har också tolkat det på samma sätt, men jag undrar inte om den norska texten ändå inte har fel när de skriver att man även får gästa in 4 familjemedlemmar. Det gäller väl bara i SAS egna lounger, eller har man ändrat detta också nu samtidigt?
Två av loungerna, Stavanger och Helsingfors, ligger redan på SAS hemsida och där anges att EBG/EBD har access, så jag tror nog att det är så det kommer att bli.Jag tolkar texten där de skriver om EBG/EBD + familj bara är info som SAS egna lounger.
Stycket efter säger att access till de nya 3:e partsloungerna är inkluderat i Businessbiljetter.
Hur är det med Reykjavik innan 1 oktober? Finns det någon Skyteam-lounge sedan tidigare eller är det bara att acceptera att man blir utan lounge?