Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Hej från SAS Gold OSL.

20250807_091523.JPG

Idag på väg mot EWR på direktflyget. Verkar vara bra beläggning, trots att det är två dagliga avgångar till New York nu.

Hej från Vinga Lounge på Landvetter. Ska närmast till Frankfurt med Lufthansa trots att det kom med en bild på ett SAS som stod och väntade en stund perfekt framför mig.
SAS planet ska till Luleå.
IMG_1459.jpeg

Edit : Nu har nog mitt kommande flyg landat.
IMG_1461.jpeg

Last edited:
Trist!
jag tycker dock de ryckt upp sig trots allt.
Ett tag var det ju bara vegetarisk smörja och kall mat!

Skål och trevlig resa!
Vad man kallar smörja står väl var och en fritt. Jag som då inte äter "köttsmörja" har väldigt svårt att faktiskt komma ihåg när jag senast kunde äta varm vegetarisk mat i en SAS lounge.
Jag utgår visserligen från Kastrup, men de gånger som jag passerat förbi Arlanda så har den enda varma vegetariska rätten varit soppa, oftast tomatsoppa.
Och när man ätit den tillräckligt många gånger så kan jag hålla med om att "smörja" till slut känns som rätt ord att använda. ;)

Vad man kallar smörja står väl var och en fritt. Jag som då inte äter "köttsmörja" har väldigt svårt att faktiskt komma ihåg när jag senast kunde äta varm vegetarisk mat i en SAS lounge.
Jag utgår visserligen från Kastrup, men de gånger som jag passerat förbi Arlanda så har den enda varma vegetariska rätten varit soppa, oftast tomatsoppa.
Och när man ätit den tillräckligt många gånger så kan jag hålla med om att "smörja" till slut känns som rätt ord att använda. ;)
Jag upplever att ofta finns varma veganska soppor, men de kanske innehåller mjölkprodukter.
Svampsoppan äter jag med förtjusning

Då har jag hamnat på CPH och SAS Guld lounge och väntar på SK1207 till AAL
IMG_2125.jpeg

Toppen