Sudden X
Medlem
Tack för info, bra att de försöker göra något.Heard it through the grapewine...:
Fick nys om en person i mina jobbcirklar som nyligen gått till Strawberry "för att jobba med ett lojalitetsprogram som inte riktigt lirar". Nu var det inte förstahandsinfo och det lät tyvärr inte som att definitionen av att "få det att lira" stämmer med hur vi tänker här. Utan att Jordgubben ska göra mer av samma saker de redan gör för att få det att gå bättre. Ska se om jag vi något tillfälle kan knyta kontakt och få lite inside.
Problemet för mig är att dessa Spenn inte går att använda till något utöver nordiska nätter och lågprisflyg. Det är som att få nordkoreanska won i bonus, sen ännu fler won om du hyr en bil eller shoppar hos någon annan. Jaha, men vad ska jag ha dem till - jag vill handla i Nordkorea lika mycket som jag vill semestra i Norden eller flyga uselt lågprisflyg. Jag är LTP men nu erbjöd Scandic en fin matchning mot min SAS - status. Här finns ju en mycket bredare möjlighet att använda poängen. Strawberry verkar inte vilja ha affärsresenärer längre, oklart vilka de ser som sin kundbas, om den ens finns annat än i deras fantasi...