Gillar inte otyget med appen (som ofta strular). Varför inte bara kunna registrera sitt kort vid ankomst som tidigare?Tänkte ngn av de sista skälvande dagarna ta del av Dining by Amex, men när jag nu loggar in på appen så säger den senast nedladdade versionen att det krävs iOS 18, vilket jag inte har på min IPhone X. Kan jag visa mitt kort istället på restaurangen?
Edit: Inser att jag inte ens kan boka plats. Hur fasen gör jag då?
Uppgradera telefon, support/säkerhetsuppdateringar har upphört för XIPhone X.
Går det att radera appen och hitta den näst senaste versionen och ladda ner igen för att ”workarounda” det hela eller måste jag köpa ny iPhone?Uppgradera telefon, support/säkerhetsuppdateringar har upphört för X
Förr gick det att installera via Itunes, förutsatt att man hade den gamla applikationsfilen tillgänglig lokalt. Är inte så säker på att det går längre... Men jag skulle nog rekommendera att du uppgraderar till en telefon som fortsatt får säkerhetsuppdateringar av operativsystemet (ios).Går det att radera appen och hitta den näst senaste versionen och ladda ner igen för att ”workarounda” det hela eller måste jag köpa ny iPhone?
Ja, jag får göra det, se framåt och tugga i mig att jag får vaska Dining just denna månad. Gillar bara inte när allehanda appar tvingar en till att köpa ny mobil.Förr gick det att installera via Itunes, förutsatt att man hade den gamla applikationsfilen tillgänglig lokalt. Är inte så säker på att det går längre... Men jag skulle nog rekommendera att du uppgraderar till en telefon som fortsatt får säkerhetsuppdateringar av operativsystemet (ios).
Ändå imponerade att det funkat såhär länge, modellen är ju drygt 7 snart 8 år gammal. Sen håller jag med om att lösningen Amex har valt inte är optimal, jag hade problem med aktivering när jag bytte telefon förra året.Ja, jag får göra det, se framåt och tugga i mig att jag får vaska Dining just denna månad. Gillar bara inte när allehanda appar tvingar en till att köpa ny mobil.![]()