Fick tillfälle att besöka Pontus igår, sällan jag flyger från, eller har layover på ARN. Visserligen flög jag från ARN upp till Luleå i onsdags men då satsade på lunch i SAS-gold loungen. På tillbakavägen till GOT hade jag sett till att få en layover på dryga två timmar och utifrån luncherfarenheten i SAS-loungen knallade jag upp till Pontus vid 17-tiden. Mycket folk, men inte knökfullt. Beställde deras specialerbjudande renskav med potatismos och lingon. Blev serverad en bra middagsportion som var utsök och sedan slank det ner två glas rött. På det hela taget en mycket positiv upplevelse. Eftersom jag hade ytterligare en dryg timme så knallade jag över till SAS-gold, eftersom det funkar lite bättre att jobba där. Tyvär blev jag utan korv, eftersom den slutade att serveras kl 18 och jag stod i korvkön typ 18.05. Summa summarum. Så länge jag får behålla mitt matchade guldkort hos SAS och har vägarna förbi ARN blir det mat hos Pontus och i mån av tid besöka SAS-loungen. Vet inte vad ni andra säger som betydligt oftare utgår från ARN?