Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2024

Samma resultat som @Kimmen00 - inga dubbla poäng här heller vid ankomst till Boston.
Fick in våra poäng efter mail till Guldsupporten (svarade på mitt tidigare mail där jag mailat för att få skriftlig bekräftelse på att vi var anmälda till kampanjen). Fick poängen omgående.

Hemresan fungerade automatiskt. Levelpoängen (extra) syns inte i flödet, men totalen ökade med korrekt antal poäng.

Nu har jag också fått in mina dubbla poäng, efter att ha skrivit till Diamant-supporten efter ankomst.
Jag kan faktiskt se båda dubbla bonus och nivåpoäng i aktivitetslistan, så SAS verkar köra olika processer i olika fall...

1745411788702.png

Mailade diamant-mailen och fick rättat saknade poäng på 2 dagar, så det var bra. Men jösses vad rörigt det är, med vissa poäng i synliga transkationer och andra poäng bara justerade i totalen. Jag fick plocka fram en skärmdump från mars och räkna att diffen mellan då och nu inkluderade allt.

Jag hade en returresa och tänkte att jag var smart som väntade till hela resan var klar, men tvärt om. Det smartaste är att claima så fort ett ben har postat utan rätt kampanj-poäng. Och att ta skärmdump på alla räknare precis före varje ben.

Toppen