Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

det enda värde med Strawberry kortet nuförtiden är att man får 24 nätter mot gränsen på 30 nätter för att vara guld. Uppgradering i 3 nätter och man kan lätt räkna hem årsavgiften. Och om detta upplägget är intressant då bor man nog minst 6 nätter om året hos Strawberry.
Jag behåller eftersom jag bor ett antal nätter varje i städer där Strawberry är bra/bästa alternativ, med eller utan uppgradering.
Ja det är det enda positiva. 36 nätter som platinum är rätt bra! Jag kommer behålla kortet tills jag säkrat platinum under tiden jag plockar ut mina frinätter, därefter sägs kortet upp!

Någon som är sugen på att jobba gratis åt Spenn?

Hehehe...

En kvalifikation är:
"Er nysgjerrige på å finne ut hva man kan bruke Spenn på"

Det är väl många som är nyfikna på det...?
Men jag hoppar nog ändå. ;-)

Hehehe...

En kvalifikation är:
"Er nysgjerrige på å finne ut hva man kan bruke Spenn på"

Det är väl många som är nyfikna på det...?
Men jag hoppar nog ändå. ;-)

Hade varit ganska roligt om någon hoppade på detta och totalsågade Spenn.

Står inget i villkoren om att man måste ge en positiv bild av Spenn, bara att:
”The content must align with Spenn’s brand identity.”

20250308_144416.jpg

RIP Strawberry Mastercard. Tack för alla fina bonusnätter! Både från Strawberry och från gamla Nordic Choice. Speciellt mycket värde ute på Comfort Arlanda men även fina staycations runt om i Stockholm och icke att förglömma trevligt och prisvärt poängboende i Köpenhamn.

Tråkigt -- men you blew it med Spenn, "The new Nordic loyalty currency", tyvärr.

Ping (preppad post för när ni har tråkigt, inte kan sova och kanske googlar er själva framåt småtimmarna ;)) :
Christoffer Sundby,
Alexander Munch-Thore,
Kristian Kolstad,
May Haukedahl Wilson,
Sondre Wassås,
Louisa Hughes-Espedal.

Ni har fina och trevliga hotell Strawberry men tiden är tyvärr över då jag bokade ett Strawberry-hotell som låg längre bort än någon av er konkurrenter, bara för att kunna bo hos er samt betala med Strawberry Mastercard.

Tiden är förbi då jag övertygade både kollegor och leverantörer att självklart ska vi bo tillsammans på Strawberry.

På jobbet finns det företagsavtal både med Strawberry och Scandic. :)

Öppen för Strawberry Mastercard igen i framtiden utifall ni skulle återgå till att erbjuda en produkt av värde. Hoppas på förändring och att vi ses i framtiden! (Men i dagsläget ser det mörkt ut på horizonten...)

Ping:
Torgeir Silseth,
Bjørn Arild Wisth
Katalin Paldeak,
Erika Ehrnrooth,
Henrik Berghult,
Fredric Landell,
Carl Oldsberg,
Trine Lise Marsdal,
Eirik Bogsnes,
Daniel Stenbäck.

(INB4 "inte en chans att dom läser på BC eller att dom skulle hitta den här posten genom Google". Näe näe, visst är det så. Som alltid så är väl en BC-post mer som en kombination av ett tidsfördriv, en egotripp och något som kanske kan få en annan uttråkad resenär att dra på smilbanden)

På webinariet hintades det om att det snart skulle släppas nyheter om en stor ny partner. Inget har hänt väl?

Jag tror Spenn överlever oavsett kundernas klagomål men står och faller mer med om dom inte lyckas sälja poäng till andra externa partners.

• Gilla
Reactions: hco
På webinariet hintades det om att det snart skulle släppas nyheter om en stor ny partner. Inget har hänt väl?

Jag tror Spenn överlever oavsett kundernas klagomål men står och faller mer med om dom inte lyckas sälja poäng till andra externa partners.
Lågoddsare med norsk livsmedelskedja? Vilket skulle ge mig noll värde. Men visst, bodde jag i Norge så skulle kalkylen eventuellt se annorlunda ut i ett sådant hypotetiskt fall.

(INB4 "inte en chans att dom läser på BC eller att dom skulle hitta den här posten genom Google". Näe näe, visst är det så. Som alltid så är väl en BC-post mer som en kombination av ett tidsfördriv, en egotripp och något som kanske kan få en annan uttråkad resenär att dra på smilbanden)
säkert ingen som kommer på idén att länka in till det här inlägget heller så google plötsligt tycker det verkar intressant....

det enda värde med Strawberry kortet nuförtiden är att man får 24 nätter mot gränsen på 30 nätter för att vara guld. Uppgradering i 3 nätter och man kan lätt räkna hem årsavgiften. Och om detta upplägget är intressant då bor man nog minst 6 nätter om året hos Strawberry.
Jag behåller eftersom jag bor ett antal nätter varje i städer där Strawberry är bra/bästa alternativ, med eller utan uppgradering.
Bonusnätter räknas ju dessutom mot gränsen numera, så det går ju att samla guldår med sex nätter totalt inklusive bonusnätter. T ex för den som kanske har enstaka år kvar till LTG. (Jag lyckades konstigt nog få LTG nu med förändringen, så jag har avslutat kortet.)

Toppen