igelkotten
Medlem
Har vi några forumvänner som rapporterar från öppningen? Då nästan 95% av mina flyg från Arlanda går från F-terminal är denna lounge väldigt välkommen!
Jag kommer dit vid 8 tiden, men tror nog att det kommer vara BC medlemmar där vid avgångarna runt 6 tiden.Har vi några forumvänner som rapporterar från öppningen? Då nästan 95% av mina flyg från Arlanda går från F-terminal är denna lounge väldigt välkommen!
Jag kommer vara där vid 10 idagHar vi några forumvänner som rapporterar från öppningen? Då nästan 95% av mina flyg från Arlanda går från F-terminal är denna lounge väldigt välkommen!
Vi är flera som har fått det, men tänk på att de vill hålla allt väldigt hemligt enligt terms of use. Så därför ingen tråd om detta.Nu händer det mer saker gällande framtida SAS lounger, det här kom precis på mailen
Visa bifogad bild 162612
Medveten om detta och har ingen tanke på att sprida mer än så.Vi är flera som har fått det, men tänk på att de vill hålla allt väldigt hemligt enligt terms of use. Så därför ingen tråd om detta.![]()