Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

eddo

Medlem
Någon som beställt och fått sin bagagetagg ännu?

Edit: såg nu att det var leverans from maj, hade glömt den detaljen. ;)
 

Erik M

Medlem
Fasen, jag borde ha satsat på att köpa medvetenhetsbollar och woke-wipes. Här har jag varit dum och köpt biobränsleblock och annat. Nåväl. Mina biljetter i SAS PLUS PRO MAX BIO HBTQ eller vad det heter har iallafall gett mig baspoäng också.
 

Lasse Kongo

Medlem
Maila guldsupporten angående presentkorten på El-cykelvaruhuset. Fick till svar att dessa presentkort inte ligger under kategorien conscious traveler. Svara att han har fel och nu vill han se en skärmdump på att dessa fanns under conscious traveler när jag köpte dom. Nån som har en skärmdump eller något annat bevis på att presentkorten låg under conscious traveler när vi köpte dom. Eller någon som fått sina poäng för presentkorten?
 

B79

Medlem
Maila guldsupporten angående presentkorten på El-cykelvaruhuset. Fick till svar att dessa presentkort inte ligger under kategorien conscious traveler. Svara att han har fel och nu vill han se en skärmdump på att dessa fanns under conscious traveler när jag köpte dom. Nån som har en skärmdump eller något annat bevis på att presentkorten låg under conscious traveler när vi köpte dom. Eller någon som fått sina poäng för presentkorten?
Här kommer en skärmdump:
1000035387.png
 
Toppen