Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

LPC123

Medlem
Letar förvirrat och frustrerat efter funktionen "Sök efter SAS bonusresor" på sas.se. Minns att det fanns ett enkelt sätt att se tillgång på awardresor per månad till olika destinationer. Men den funktionen tycks vara som bortblåst - eller är det bara jag som är trögtänkt?
Är *A eller rena sas resor? Sas söker du som vanligt men klickar i betala med poäng. *A går du in under fliken Eurobonus och sen sök *A bonusresor.
Lycka till
 

mischadee

Medlem
Hej. Någon annan som fått detta problem? Gäller i både appen och på webben och just för Antalya vad jag kan se. Ser ut som det finns lediga platser men kommer inte vidare. Med pengar kommer jag vidare dock. Se felmeddelande på de bifogade bilderna.
 

Attachments

  • IMG_3244.png
    IMG_3244.png
    856,4 KB · Visningar: 63
  • IMG_3243.png
    IMG_3243.png
    {memory} MB · Visningar: 63

LPC123

Medlem
Ahha få leta upp den och kolla igenom den. Men tk biljettnummer står väl i sas appen?
Nej det är inte samma. Fråga sas dom kan ge dig det
kolla denna tråden.
 
Nej det är inte samma. Fråga sas dom kan ge dig det
kolla denna tråden.
Finemang tack så mycket för hjälpen:)
 

erc

Medlem
Är *A eller rena sas resor? Sas söker du som vanligt men klickar i betala med poäng. *A går du in under fliken Eurobonus och sen sök *A bonusresor.
Lycka till
Rena SAS-bonusresor. Det gick tidigare att välja avreseort, destinationskontinent och månad. Lätt att få överblick över tillgängliga awardbiljetter.
 
Toppen