Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

hco

Medlem
Bekräftar att det även funkade för mig. T&R biljett. Köpte biobränsle innan avgång på utresan och sedan någon dag innan hemresan igen. Resulterade i två steg för alla tre i bokningen! Mycket billiga baspoäng.
Ah, så kan man göra då för att slippa att köpa enkelbiljetter. Tack!
 

FFlash

Medlem
Nä, Elcykelvaruhuset har precis bytt affärssystem så deras presentkortskoder funkar inte i webshoppen. Igår hette det att det ska funka om nån vecka, men det sades samma för tre veckor sen också. Om man bara vill köpa presentkorten nu och kan tänka sig att vänta med att använda dom till längre fram i vår till något man behöver så är det ju dock det bästa värdet.

Hmmm…tänker inte undermina Elcykelvaruh..men cash-in-pocket är bättre än spekulativa värdesedlar…hmmm
 
Hmmm…tänker inte undermina Elcykelvaruh..men cash-in-pocket är bättre än spekulativa värdesedlar…hmmm
Vad menar du? Har skrivit tidigare om detta att vid akuta behov av att använda presentkortet så hjälper dom gärna till att lösa in presentkort över telefon. Haft trevlig kontakt med en Alex hos dem, så tvivlar inte. Men kommer inte köpa fler presentkort innan det är löst.
 

Doctor-X

Medlem
När jag försöker lägga till biobränsle på en bokning SFT-ARN-CPH-GOT (enkel resa, SAS PLUS BIO), så blir 100% 11st block och landar på 1100kr, men när jag sedan kommer till själva betalningssidan så blir summan det dubbla 2200kr. Jag har testat via olika webbläsare, mobilen och appen - samma resultat varje gång. Alla andra biljetter jag har lagt till biobränsle har summan vid betalning stämt. Någon annan som har haft samma problem?
Jag ringde kundtjänst (tänkte om de manuellt hantera köpet - men de kunde inte hantera tillägg per telefon sade de?!), agenten föreslog att betala den felaktiga summan och sedan maila diamond supporten för återbetalning.
 

hco

Medlem
När jag försöker lägga till biobränsle på en bokning SFT-ARN-CPH-GOT (enkel resa, SAS PLUS BIO), så blir 100% 11st block och landar på 1100kr, men när jag sedan kommer till själva betalningssidan så blir summan det dubbla 2200kr. Jag har testat via olika webbläsare, mobilen och appen - samma resultat varje gång. Alla andra biljetter jag har lagt till biobränsle har summan vid betalning stämt. Någon annan som har haft samma problem?
Jag ringde kundtjänst (tänkte om de manuellt hantera köpet - men de kunde inte hantera tillägg per telefon sade de?!), agenten föreslog att betala den felaktiga summan och sedan maila diamond supporten för återbetalning.
Vad sker om du lägger till färre block? Ex bara 1 block för 100 kr. Blir det motsvarande summafel vid betalning?
 
Toppen