mha321
Medlem
Höjda priser från sas. Höjda omkostnader för kundtjänst och andra saker med generella inflationen. Kan säkert finnas mer.Jag håller med. "På grund av högre kostnader för att driva bonusprogram" Vilka då?
Höjda priser från sas. Höjda omkostnader för kundtjänst och andra saker med generella inflationen. Kan säkert finnas mer.Jag håller med. "På grund av högre kostnader för att driva bonusprogram" Vilka då?
Ja, det förstår jag också men det blir så standard att bara skylla på höjda omkostnader. Redovisa vilka istället. Hade varit bättre: "SAS har kraftigt ökat kostnaden för eurobonuspoäng, både status och extrapoängen, därför är vi tyvärr tvugna att höja avgiften på kortet.Höjda priser från sas. Höjda omkostnader för kundtjänst och andra saker med generella inflationen. Kan säkert finnas mer.
Jag reagerade på precis samma formulering. Trist att gå miste om business om det är såNär det står Plus till Go priser har man skippat Businessnivån?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja det verkar så. När man loggar in i appen står det att inga förändringar kommer att ske med FlyPremium.
Visa bifogad bild 150290
Gött. Det är snart dags att betala csn så det kommer lägligt.Bonushelg snart. Kolla inkorgen imorgon
Skulle de inte stoppa Curve från och med 5 feb? Idag använd jag curve, det gick bra!Exakt borde ju bli lägre kostnader när dom stoppar curve. Men dom försöker väl säga att SAS höjt priset.