Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Jag har inte fått för presentkortet än, trots att det inte är returrätt på dem (som var anledningen att dröja 35 dagar med att få sitt steg). Men jag hoppas fortfarande. Jag såg inget om att presentkort var undantagna.
 

Fredah

Medlem
Om man behöver få in steg snabbare så kan jag meddela att donation kom in efter ett par dagar för mig.

Det hela verkar dock lite oklart för jag har fått två mail som båda säger "Grattis till ditt första medvetna steg!".
Men I appen så har jag 2 "stämplar" och både video och donation visas under "latest steps".

Hurdå? Du menar donera poäng? När jag trycker på den så kommer det bara upp ”no products available”.
Donation visas fortfarande inte i appen, för att hitta den behöver man gå vägen via hemsidan.
 
  • Gilla
Reactions: hco

hco

Medlem
Det hela verkar dock lite oklart för jag har fått två mail som båda säger "Grattis till ditt första medvetna steg!".
Mail-utskicken verkar ej fungera som tänkt. Mina mail säger också "första medvetna steg".

Men allt korrekt i appen. 5/10. Allt on track för 5000 baspoäng som jag behöver innan sista mars. =)
 

Thornado

Medlem
Har någon provat att lägga till biobränsle på bonusresor? Får man steg för såna?

Jag åkte till Amsterdam förra helgen. Revenuebiljett dit och award hem. Köpte till biobränsle i båda riktningarna. Har fått mina 500 poäng och ett steg för concious traveler för utresan, men inget av dem för hemresan. Man bör ju åtminstone få de utlovade 500 extrapoängen tycker jag (och då antagligen även ett steg). Det är väl inte omöjligt att det är när poängintjäningen av baspoäng sker som någon koll av "har resenären köpt biobränsle" triggas och därför sker det inte per automatik för bonusresor. Får kontakta kundtjänst.
 
Toppen