Pratade med kollegan nu, han hade sutitt med en agent i som kunde lägga till allt och tyckte det var okej men behövde kolla med en kollega som sa nej så föll där. Rimligt men synd för kollegan som har riktat in sig på C till Japan och 26 dagar innan checken är förbrukad :rolleyes:
Ja lite min känsla också men bad han ringa och testa.
Jag hade den här till Japan för något år sedan ARN-LHR-BKK-HND, men den känns ju mer rimlig än CDG-PVG-CGK-HND :cool:
Sitter och försöker hjälpa en kollega hitta något innan checken går ut :rolleyes:
Vad tror ni om routingen CDG-PVG-CGK-HND, känner mig själv lite tveksam eftersom Indonesien kostar ju 190k och Japan180k.
Samtidigt har ju man historiskt kunna flugit Europa - BKK - HND och Thailand ligger ju...
Har en resa CPH-JFK-CPH med A330.
Vi är tre i sällskapet och jag vill seata oss på 20 D/E/F och systemet vägrar låta oss ockupera samtliga tre platser, spelar dock ingen roll vilken plats vi lämnar fri. Antar att det är block för bassinet.
Försökte ringa in och få hjälp med att boka den sista...
Jag gjorde lite bokningar för våren här nu på kvällen, nu kan jag som EBG boka nödutgång gratis, men endast fönsterplatserna vet ej om det är en bugg eller okommunicerad feature? Men för er som har bokningar och är EBG kanske värt att gå in och knipa om ni vill ha :)
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: SAS / Virgin / Delta / AF
Kabinklass: Business
Avreseort: ARN
Destination: CUN
Enkelresa eller Tur&retur: T/R
Antal poäng (per person): 65 000 (2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): 2 343 + 450 i avgift
Antal resenärer: 2
När (avresans tidpunkt): Juli 2026...
Vad tror ni om följande connection i ATL, har aldrig mellanladnat där innan,
Mexiko - ATL - Kanada allt med Delta. Föreslagen mellanlanding är 2h 50min, hinner jag igenom immegration och checka om väskan?
MPC antar jag fungerar i ATL, så kanske hjälper snabba upp flödet?