Har nu fått återbetalning. Snabbt hanterat. Svaret på vad som gått fel var att planet var fullbokat. Lite märklig förklaring kan man tycka. De har ju sålt en tjänst som de på eget bevåg ”avbokar” Och säljer platsen igen. Verkar inte rätt.
Det var nog ett fall av ”person som tyckte att det var mer utrymme bredvid en nätt 15 åring vs en mer rundlagd individ på raden framför”. Planet i fråga var en CRJ så det finns inget mittensäte.
Tänkte dela med mig av en lite sämre upplevelse. På SK 2471 Stockholm-Trondheim hade vi bokat ett extra säte för en 15 åring tjej som inte flugit själv innan. Trots att hon diskret påpekade detta för personalen genom att gå till Galley så gjorde personalen inte något åt saken utan hänvisade till...
Hej!
Avis är Inte lätta att få kontakt med. Jag checkade precis ut en hyrbil som jag uppenbarligen bokat med Internet. Inser nu att någon sådan access inte finns. Har redan hunnit påbörja resan och funderar nu på vem som ska kontaktas? Vill ju ha access! Finns det något nummer att ringa som inte...