Oj! Det är flera nivåer upp från Lufthansa och Swiss när det gäller markservice. Väldigt diskret och fin service med tillgänglighet till allt man kan tänka sig i form av mat, dryck och SPA. Dessutom snygg design och en chic hantering av allt. Sjukt dyrt men om man har möjlighet är det bara att...
Tack för info. Har 6+ timmar efter anslutning från Stockholm och har bokat den inkluderade spa-behandlingen. Kan hända att jag kommer att göra en analog reserapport, dvs bilder och kommentarer med lite oklart sammanhang.
Som erfaren premiumresenär har jag ju förstås koll på den generella upplevelsen med lounge, spa etc men finns det några andra ”on demand” perks att efterfråga? Åker till Tokyo.
//Tock
Har snokat lite extra på Air France och det finns iaf tre olika business-konfigurationer bara på 777-300 och möjligen fler på semesterdestionationer där även -200 flygs och A350 så är nog viktigt att kolla noga på destination och flygplanstyp.
Det bör ju vara så att SAS utlovat en viss servicenivå beroende på distans etc. OM denna nivå inte levereras kan jag tycka att forumet bör göra sitt för sina medkonsumenter dvs lägga in ett klagomål/lämna synpunkt. Det är viktigt i kundnöjdhetsmätningar etc!