Kundtjänst funkar så att man får bonus i pengar om man tar många samtal.
Att göra ett extra tidskrävande jobb för kunden betyder mindre pengar i kassan.
Helt kasst system. Vi som kunder borde höja våra röster.
@Tonton har rätt. Om du söker flyg med en PNR live i söket så begränsas det. Be agenten söka "blankt" utan att ha en PNR live så får man ett annat resultat. Sen om det går att boka i din PNR beror helt på om man "vågar" cancellera dina nuvarande flighter. Det kan vara risky.
Awardbokningar med Star Alliance går inte att betala med den länken som skickas ut.
Fel hanterat av agenten på SAS.
Ring tillbaks så fort som möjligt för att betala med kort över telefon. Enda sättet.
Lycka till!!!
Ingen avgift för ändring "at the moment".
Skatter prissätts i "Amerikanishe dollares" så det kan bli prisskillnad även om rutten är det samma.
Poäng och voucher måste vara giltiga fortfarande.
Där har du förutsättningarna.
Jag tror att SAS ber alla att inte be om pengar.
Vad tror du?
25 AUG ska dom visst ha ett styrelsemöte, med diskution om rekapitalisering.
Vi väntar med spänning.