Står ju också att anslutningsflyg är FRÅN Norden till navflygplatser.
Bokar man då LHR-AMS-ARN som feeder så är LHR-AMS inte giltig då den flighten inte är till/från Norden.
Nu gör du egna tolkningar som inte har någon förankring alls i vad som sas ikväll.
Anko var extremt tydlig med att inget företag köper ett annat företag för att sedan direkt dra undan mattan för de mest lojala kundenra det första man gör. Det vore direkt korkat att göra så. Detta är inte en...
Det franska smöret hade flest kulor i lådan. I Danmark hade det varit helt annan vikt vid det nationella.
Sen får man ju lite svar på hur frågan ställs också, tror väldigt få vill ha dessa bregott paket som man fick i skolan för 40 år sedan. I business vill man ha något som andas premium och...
Pratade med ansvariga för fleet och rutter.
Det är just nu helt uteslutet att OSL/ARN skulle tappa sina rutter till New York.
Man testar nu med dubbla avgångar från OSL, både till EWR och JFK.
Man vill framöver ha de flesta till JFK, men kommer inte överge EWR troligtvis då det finns helt...
Det bör du få, men hör med sas. Resan går ju inte att genomföra pga orimligt stor ändring, då ska man kunna få tillbaka även om de gått ut. Risk att det bara är innevarande och nästa månad, inte 3 månader.
Exakt så, hade själv start i Frankfurt och det går inte lägga på feeder. Det går dock bygga på med vanliga segment men då blir det ombokningskostnad istället för feeder kostnad och flygen måste vara i samma kabinklass.