Sant att man inte kan dra slutsatser utifrån dessa siffror men tar med det i beräkningen att matarflyg till CPH öppnar upp för möjligheterna att via ett byte nå destinationer (då inte bara long haul) som inte trafikeras från Arlanda så kanske det finns en marknad. Man kan ju också tänkas att SAS...
Instämmer, är ju en ren hygienfaktor. Har också de senaste veckorna fått två bokningar via tfn som inte blivit blijetterade. Kunde leva med det i båda fallen men helt sjukt så usel kundtjänsten är. Sen att de enkla bokningarna i sig tog 20 min + kötid att få ihop gör inte saken bättre.
Ja, har färsk erfarenhet av avbokad kryssning i sista minuten p g a akut sjukfall för nära anhörig. SAS MC täckte det även om det tyvärr var ett maxbelopp på 30 000 kr vilket jag inte tror Amex Elite har
Reste i helgen Air Baltic NCE -ARN i SAS plus rad 6. Det positiva var den fräscha kabinen och att flyget höll tidtabellen. Servicen var dock katastrofal. Allt vin tog slut efter fyra rader och några passagerare fick inte specialkost som de hade beställt. Väldigt grinig CC som kom med den ena...
Ja verkligen. Här kan man ju tycka att medlarna bör ta ansvar. Märklig kollektivavtalsförhandling när den största stötestenen verkar vara personal som inte längre är anställda.
Oskäligt kanske inte är rätt uttryckt men SAS gör uppenbart en helt annan tolkning av den ev. överenskommelsen innebär. Finns mig veterligen ingen annan sektor på arbetsmarknaden där man i princip då sätter stopp för en arbetsgivarens fria rätt att anställa en viss yrkeskategori under så lång...