Har utlovat sonen en weekend i Madrid i maj med ligamatch på Bernabeu stadion. Har varit där ett par gånger tidigare, men inte i modern tid. Flygbiljetter GOT-MAD i Business (poäng) bokade sedan en tid tillbaka, och nu är det dags att sätta ihop logi och biljetter. Verkar vara totalt sett...
Tecknade mig för Fortum i våras på den kampanj som var då, det tog sin tid med bytet, men första elfakturan betalades till Fortum per sista juni. Dock inga poäng till EB ännu, funderar på om det är Fortum eller SAS man vänder sig till?
För min del har de bokat in dubbla poäng och inte trippla som kampanjen utlovade. Lite av lotteri, har man kanske rekryterat personal från SAS IT?!? :)
Ja, det har gått fint att efterregistrera genom medlemsservice. Har varit beredd att sända över bokningsbekräftelse med rätt datum när jag ringt in, men det har inte behövts (så här långt)...
Var som vanligt ute i "god" tid, och försökte lägga bokning igår kväll strax efter 23.30. Hemsidan funkade sådär bra som den kan göra ibland, men i appen gick det fint att boka. Så blir det ju spännande som alltid om trippelpoängen kommer med... :)
Ja du Thornado, bra fråga och jag är lite nyfiken själv. Vet inte om jag vågar ringa SAS och fråga. Men mtp att vouchern bara lever en månad så spelar det nog mindre roll ;)