Ja, det är lite det som jag tänker gällande 14h försening. Att dem inte gjort allt i sin makt för att minimera förseningen. Det hade gått snabbare att flyga ner en ny kärra och flyga hem dem från Cypern.
//Jompa
Hej BC,
Försöker hjälpa en vän med claim för försening på 14h där de skyller på inkommande flyg råkat ut för birdstrike. Bolaget är Sunclass och har fått ett första svar. Någon som har idéer på svar tillbaka till dem?
Bifogar deras svar nedan:
Tack för ert mail.
Vi vill först och främst...
Resan i Polen fortsätter!
Hotell: Radisson Collection Warszawa
Bokat: Collectionrum
Fick: Junior Svit
Antal nätter: 2
Rate: Non refundable med rabattökning via appen
Status: VIP
När: 2/7-4/7
Övrigt: Choklad och likör som välkomstgåva
3 av 4 stays på Radisson har givit uppgradering som VIP.
Hat premium idag med en spend på mellan 150-170tkr med enbart mål att kunna boka long haul business vartannat år. Kommer inte uppgradera till Elite bara för det, då jag inte får ihop poäng för varje år.
Funderar nu på antingen Sas Classic och lägga poängen på intra europa en gång per år...
Sträcka:CPH-IAD
Datum: 25 april 2022
Från kabinklass: Plus
Till kabinklass: Business
Bud (ange poäng/pengar (valuta)): 24.000 p
Bid strength: finns inte uppgift
Eurobonusstatus: EBB
Hur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 10 dagar innan
Gick uppgradering igenom: Nej, meddelande kom 6...