Som andra har sagt tidigare så beror det mycket på vilken typ av flight det är. På interkontinentala nattflygningar får det gärna hållas till ett minimum medan jag tycker det är trevligt på Europaturer utan IFE. Sedan uppskattar jag när piloterna vid turbulens ger en uppskattning om hur länge...
Enligt tråden "scandinavian aviation" på airliners.net så ryktas det att även OSL-FLL planerad, men Kjos och den norska regeringen har ju bråkat en del på sistone och norwegian tänker inte börja nya long haul linjer från OSL förrän detta har löst sig.
De 26 timmar som planet skall stå...
4:a för mig.
Men jag skulle säga att även följande spelar in:
a) Flygbolag (har jag åkt det innan? Roligt att logga nya bolag)
b) Flygplanstyp (samma här)
c) vilken flygplats(dito)
Nej, men BA och AA har en joint venture vad gäller transatlantflygningarna. Det är steget längre än code-share och samarbete inom allianser. Har för mig LH och UA har något liknande, men är inte helt säker.
2013-02-23 ARN - LHR BA Y
2013-02-23 LHR - BOM BA WT+
2013-02-26 BOM-GOI Jet Airways Y
2013-03-04 GOI - BOM Jet Airways Y
2013-03-04 BOM - LHR BA WT
2013-03-05 LHR - ARN BA Y