Du är mer än välkommen! ;) Vi är ett gäng som träffas varje tisdag och meckar, samt ad-hoc när vädret är lite sämre. Finns verkligen något för alla att hjälpa till med, oavsett bakgrund eller förkunskaper.
Samma hände mig som på hitresan, fick ett mail mitt i natten med en ny itinerary från Amadeus, där det enda som var ändrat var 6/6 till 7/6. Ser att flighten från ARN idag är inställd, så därav går inte den hem heller.
Sista gången jag bokar SAS longhaul, trots EBS. Känns säkrare att vinna på...
Ingen lycka på plats heller. Man rekommenderade mig att prata med LH i MUC, men varför de skulle anstränga sig för att SK ställt ett flyg låter långsökt.
Skrev ett inlägg på deras Facebook eftersom deras kundtjänst bara blir otrevliga när man försöker resonera.
Kommentarer
"Inställda flighter händer alla flygbolag, men det är hur man hanterar situationen som skiljer.
Tyvärr blir det bottenbetyg för SAS här:
1. Man får ett kryptiskt mail efter...
Jag ringde tillbaka för att kolla, och fick prata med en otrevlig herre som bara refererade direkt till kompensation via customer care istället för att ens kolla vad som finns.
LH730 är det som de bokat om mig till MUC-HKG.
Ringde med ett EBD-nummer, men tyvärr kunde hon inte hjälpa mig då man gjort fel när man bokat om mig, så hon sa att bara en "supervisor" kunde fixa det här, och de jobbar inte natt. Så får gå upp tidigt och ringa imorgon bitti.
Menar du någons bonus-nummer eller telefonnummer?
Exakt samma sak hände mig, ombokad till LH ekonomi, hade Plus på SK. Fick bara ett mail direkt från Amadeus, inte hört något från SAS öht.