6 maj till 28 maj var handläggningstiden för att få igenom chargeback (SAS Mastercard). Det krävdes tre mejlväxlingar för att förtydliga hela flödet, men nu är det genomfört.
Ryanair har ju själva gått ut med att de ska betala tillbaka. Tog det mejlet samt pekade på EU261/2004 som nämns...
Jag har testat att kontakta dem på flera olika sätt. Twitter, kontaktformulär och även mejlat deras kundservicechef. Någon av dessa har triggat svaret jag fick på mejl :)
Jag tror/tycker att jag har dokumenterat allt väldigt bra. Skickade in, vad jag tycker är väldokumenterad, reklamation på köpet till SAS Mastercard förra veckan. Får se vad utfallet från det blir. Återkommer med uppdateringar!
Helvetes vad många blev trigger happy på att man vill säga upp kortet när de hade chans i uppsälj. Hade jag vetat att det rört upp en sån oskön stämning på folk så hade jag raderat sista raden och troligtvis fått en helt annan riktning i tråden.
I övrigt vet jag inte om det var denna tråd som...
Jadu, hade jag fått en notis om detta så hade jag uppgraderat utan frågor. Nu var det bara ren flax att jag loggade in och noterade att inga poäng hade räknats in. Så affärsmodellen är att man ska missa detta för att senare inse att man bommat en massa poäng? Eller hade det varit justare om de...
Hej,
har ställt frågan till SAS Eurobonus Mastercard men inte fått svar på två veckor. Kollar därför här om nån vet hur det ligger till.
Har slagit i taket på mitt kort SAS EuroBonus Mastercard, kreditkort med EuroBonus-poäng
Det tråkiga är att jag la märke till det nu fyra månader senare, med...