Senaste nytt

Feedback - BusinessClass Julavslutning 2012

Bara namnet låter ju riktigt lovande...

Ärligt talat är jag rätt besviken på Radisson. Jag hade förväntat mig mycket mer av deras julbord.

Wow de var tydligen inte "bara" jag då så tyckte att maten var lite fattig - trodde att det var matnörden i mig som talade!! Annars så kan man ju kanske se de som en "arbetsskada" ;)

Tack själv Tommy! Alltid lika trevligt att träffa Dig och alla andra BC'are! Vi hade det riktigt trevligt vid B737 bordet, och det var roligt att språka och lära känna fler glada medlemmar. :)

Lite synd att man inte fick någon plats vid frukosten.

Du kunde ju trängt in dig vid oss andra BC:are som satt å tryckte i hörnet :D

Wow de var tydligen inte "bara" jag då så tyckte att maten var lite fattig - trodde att det var matnörden i mig som talade!! Annars så kan man ju kanske se de som en "arbetsskada" ;)
Jag tror att många hotell i Sydostasien har bättre frukostbuffé än maten vi fick på julbordet på Radisson, tyvärr.

Som agehall skrev i en annan tråd, hade de möglig mat(ost) som stank som sjutton på bordet. :rolleyes:

Jag tror att många hotell i Sydostasien har bättre frukostbuffé än maten vi fick på julbordet på Radisson, tyvärr.

Som agehall skrev i en annan tråd, hade de möglig mat(ost) som stank som sjutton på bordet. :rolleyes:
Osten var inte möglig - den ska vara så!! Men tyckte att de var jättedåligt att de inte ens hade skyltar på vad de serverade!! Det fanns ju inte en chans att veta vad man åt å vad som hörde till vad :eek: å då har jag ändå "hållt på med mat" iaf 10 år!!

Men tyckte att de var jättedåligt att de inte ens hade skyltar på vad de serverade!! Det fanns ju inte en chans att veta vad man åt å vad som hörde till vad :eek: å då har jag ändå "hållt på med mat" iaf 10 år!!

Så nästa år är det du som lagar allt på julbordet till alla oss? ;)

Tack alla för en trevlig eftermiddag/kväll. Särskilt stort tack till redaktionen och resten av BC.se-teamet (och alla andra på B777-bordet). Ser verkligen fram emot 2013 med alla de nyheter, events och andra spännande händelser som kommer att dyka upp.

Kan även jag hålla med om att Radisson inte mötte mina förväntningar. Faktiskt varken på rum eller julbord. Jag är förvisso väldigt oerfaren när det gäller hotell i Sverige men jag hade för uppfattningen att Strand Hotel skulle vara riktigt bra, vilket jag inte kände att det var. Kanske är för van vid de nybyggda hotell med stora ytor och överfullt med anställda som erbjuds i Asien... får ta och researcha mer inför min nästa bokning i Sverige så att jag kan justera mina förväntningar.

OT: Imorgon blir det en natt på Zur Post en bit utanför Düsseldorf. Kommer helt utan förväntningar, vi får väl se hur det går. :)

Jättebra att så många lämnat feedback så här långt - går ut med PM till alla så att vi samlar in så mycket som möjligt.

Informationen sammanställs och delas med våra presentatörer och Radisson så ju tydligare kommentarer och förslag på förbättringar som möjligt uppskattas!

Toppen