Bara namnet låter ju riktigt lovande...
Ärligt talat är jag rätt besviken på Radisson. Jag hade förväntat mig mycket mer av deras julbord.
Tack själv Tommy! Alltid lika trevligt att träffa Dig och alla andra BC'are! Vi hade det riktigt trevligt vid B737 bordet, och det var roligt att språka och lära känna fler glada medlemmar.
Lite synd att man inte fick någon plats vid frukosten.
Jag tror att många hotell i Sydostasien har bättre frukostbuffé än maten vi fick på julbordet på Radisson, tyvärr.Wow de var tydligen inte "bara" jag då så tyckte att maten var lite fattig - trodde att det var matnörden i mig som talade!! Annars så kan man ju kanske se de som en "arbetsskada"![]()
Nu är enkäten klar - ska maila ut den till alla snart men ni snabba kan väl testa att det fungerar?
https://docs.google.com/spreadsheet...ue&formkey=dDJTQm40Rk9yWnBIMXAzTDlWRWxoMGc6MA
Osten var inte möglig - den ska vara så!! Men tyckte att de var jättedåligt att de inte ens hade skyltar på vad de serverade!! Det fanns ju inte en chans att veta vad man åt å vad som hörde till vadJag tror att många hotell i Sydostasien har bättre frukostbuffé än maten vi fick på julbordet på Radisson, tyvärr.
Som agehall skrev i en annan tråd, hade de möglig mat(ost) som stank som sjutton på bordet.![]()
Men tyckte att de var jättedåligt att de inte ens hade skyltar på vad de serverade!! Det fanns ju inte en chans att veta vad man åt å vad som hörde till vadå då har jag ändå "hållt på med mat" iaf 10 år!!
Går hemifrån om en timme å tar båten. Hoppas på snälla vindar.