Åker i februari och bokat Hilton LondonHouse Chicago, någon som bott där i närtid och vet hur det är? Annars återkommer jag efter besöket med hur det var.
Åker i februari och bokat Hilton LondonHouse Chicago, någon som bott där i närtid och vet hur det är? Annars återkommer jag efter besöket med hur det var.
Sneglar än en gång på detta hotell som alternativ för min och dotterns back-up resa under höstlovet om Japan inte hinner öppna upp för vanliga turister.
Tack för återkopplingen! NYC är ändå alltid en favorit (om du frågar mig). Får se hur vindarna viner när vi närmar oss oktober/november vart jag bestämmer mig för att bo. LondonHouse är alltid ett alternativ för Chicago iaf!
Sneglar än en gång på detta hotell som alternativ för min och dotterns back-up resa under höstlovet om Japan inte hinner öppna upp för vanliga turister.
Bodde där i Mars i år. Över förväntan skulle jag säga, inte helt gratis men ganska "prisvärt". Bra och stora rum, dock undvik högsta våningen då den ligger under "nattklubben".... Bra basgång fram till 02 på lördagen kan jag säga...Mycket centralt läge som så klart kan vara både plus och minus. Resturangerna i huset är bara att skippa, galet överprisat. Servicenivån på personalen var bra, dock glömde dom att städa en dag men löstes efter ett samtal till repan.