Senaste nytt

Connecta mellan terminal 2 och 5 på Arlanda

Hmm, så är det någonting ni rekommenderar?
Planen för mig är att flyga med SAS ARN-GDN den 23/6.
Är det bättre att gå genom på T2 och sedan ta bussen till T5?

Jag har alltid varit förtjust Aurora lounge så vill helst spendera tid där. Måste jag gå genom T5 så funkar det också, men skönt att slippa köerna samt vara i lugnet på T2.

Synd att de inte kör bussen tidigare på morgonen. Verkar ju nästan vara störst problem tidigt på morgonen.

Får man gå l FastTrack på T2 om man har ett boarding kort från sas eller Lufthansa på T5 som ger det där? Eller är det vanliga kön?

Får man gå l FastTrack på T2 om man har ett boarding kort från sas eller Lufthansa på T5 som ger det där? Eller är det vanliga kön?
Nu var det länge sedan jag var där men om det inte har blivit ändringar så skall det inte vara några problem.
Säg bara att du skall till loungen så lär det inte vara så mycket frågor.

Du måste köra manuellt i alla fall, för SAS och LH är inte inlagda i FT i T2. Vanliga flödet går bra i automatgrind.

Jag provade inte fast tracken, såg den inte först, blev den vanliga kön. Tyvärr, så kan jag inte svara på frågan.

Toppen