Såg riktigt trevligt utGod morgon från Concorde Room på LHR. Frukost!Visa bifogad bild 127659
Absolut, det är inte dåligt här!Såg riktigt trevligt ut
Där är den, borttaget från GF på LHR T5God morgon från Concorde Room på LHR. Frukost!Visa bifogad bild 127659
Lätt värt en omväg för all champagne. (Jag har inte varit i GF men sett på alla bilder på denna sida) @GOTBoundDå har man äntligen begått Galleries First-debut på LHR T5. Valde skink- och senapssmörgåsar från "lättare" menyn. Det är ju trevligt här, fast nästa gång åker jag inte via London om jag inte måste.
Var på GF T5 i söndag första gången sedan början av feb 2020Lätt värt en omväg för all champagne. (Jag har inte varit i GF men sett på alla bilder på denna sida) @GOTBound
Jag skall till GF igen på lördag och se om de ändrat utbud för april.Var på GF T5 i söndag första gången sedan början av feb 2020
Corona säkrat med att man beställde via Q R kod, ingen buffé, drycker förutom läsk hälldes upp av personal.
Två paradrätter saknade jag Eggs benedict till frukost samt Hamburgaren som brukade komma på menyn efter kl 11.00
Men man skall inte klaga i dessa tider, vi kommer nog att få vara med om många förändringar i framtiden tror jag.