Senaste nytt

Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag?

Philip G

Medlem
Nej.
Har man budat på Business får man förstås inte Plus. Därmed inte ”alltid”…

Du får lägsta bokningsklassen som du uppgraderats till och därmed lägsta poängsumman.

Haha nej, förstås, om man budat för Business. Så långt är jag med. Men man får alltid lägsta bokningsklassen i det man budat på med andra ord. Tack för ditt svar.
 

johisco

Medlem
Coronan har fått mig glömma hur man räknar... Om jag åker med LH i P klass GVA-FRA-ARN, hur mycket poäng blir det? Står 500 i P klass på SAS sida men är det då alltså bara totalt 1000 poäng?

Försöker klura vad som är värt... Behöver ju nå guld i år men blir det för dyrt/för dålig poängintjäning kan jag lika gärna åka för poäng och hitta andra resor med bättre utdelning senare under året.
 
Coronan har fått mig glömma hur man räknar... Om jag åker med LH i P klass GVA-FRA-ARN, hur mycket poäng blir det? Står 500 i P klass på SAS sida men är det då alltså bara totalt 1000 poäng?

Försöker klura vad som är värt... Behöver ju nå guld i år men blir det för dyrt/för dålig poängintjäning kan jag lika gärna åka för poäng och hitta andra resor med bättre utdelning senare under året.
500 är väl för inrikes i Tyskland? 750 inom Europa i övrigt.
 
Hej.
Kommer i slutet på mars flyga följande:
GOT - FRA
FRA - SIN
SIN - SYD
Samt hem i omvänd ordning.
Ner är det i U klass vilket verkar ge 150% och hem L vilket ger 125%.
Frågan är då hur många miles/poäng detta ger roughly?
 
Toppen