Senaste nytt

Eurobonus brytpunkt Januari-April 2022 får halva poängen tillgodoräknat mot att behålla status

Conrad

Medlem
Det var länge sen jag var här. Har 9 år Guld men köpt lite extra när jag haft 30 000 de senaste åren. Idag blev det en ändring i SAS appen från :ish 23 000 basic points till 33 000 ish poäng som verkar kanske vara kopplad till er tråd. Så nu hostade jag upp och köpte med poäng (106 000, ja jag har en del)) de basic points jag saknade till Guld. Enligt LTG profilen är jag LFG nu. Hupp!
 

Nander

Medlem
Det var länge sen jag var här. Har 9 år Guld men köpt lite extra när jag haft 30 000 de senaste åren. Idag blev det en ändring i SAS appen från :ish 23 000 basic points till 33 000 ish poäng som verkar kanske vara kopplad till er tråd. Så nu hostade jag upp och köpte med poäng (106 000, ja jag har en del)) de basic points jag saknade till Guld. Enligt LTG profilen är jag LFG nu. Hupp!

Det är snarare den här tråden det har att göra med: 25% hjälp att behålla status för Guld resp Diamond med kvalificeringsperiod till maj-juli 2022 | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor

Men stort grattis till Lifetime Gold! :)
 
Toppen