Senaste nytt

Vamos a la Playa- semilive!

Har testat både B777 och deras B787-9. Tycker att B787-9 ger mer privacy och har en modernare touch. Deras B777 har å andra sidan bekvämare stol och mer mer plats. Nyare B777’or har även en ottoman, likt den som LH har i sina First kabiner. Mycket trevligt! Har svårt att bestämma mig vilken kabin som är bäst. För nattflyg skulle jag nog vilja föredra B777.

Bättre än den trånga dreamlinern alltså? :)
Ja

Inte testat Dreamlinern tyvärr, men C-versionen innan den nyaste tycker jag rätt många håller högt, trots 2-3-2 layout. Brett och långt utrymme, bekvämt när man sover.
Flög B789 IST-(BOG)-PTY samt B77W PTY-IST nu i januari/februari. Ska man inte sova funkar den nya inredningen i B789 bra även för större människor men när jag försökte sova satt jag som i ett skruvstäd. B77W med ottoman är enligt mig den bästa business-produkten när man ska sova, lång och bred. Oavsett flygplanstyp bäddas det med tunn madrass och nytt örngott (fräscht). Jag föredrar den äldre öppna layouten i business även om den verkar vara på väg bort. :( Skall dock tilläggas att jag aldrig behövt sitta bredvid ngn annan än Ms Basic.

Det låter lovande, det var lite väl trångt för tassarna på B787-9 :)

Salute!

20220215_150625.jpg

Väldigt skön stol hos Copa, och med tanke på att man satt inte så mycket sämre än hos Türk Hava Yolları på denna korta två timmars flygning gör ju saken än mer anmärkningsvärd

Det fanns inget WiFi med internet ombord, endast info gällande flygningen samt viss information hos Copa.

Det erbjöds bubbel med snacks, ingen måltid utöver det.

Bra crew, och fräsch B737 , vilket gör med tanke på stolen (suck intra Europa i C) att Copa får tummen upp :)

Toppen