Senaste nytt

Söker: Europa - Brisbane (Business / Bekväm mix för PENGAR)

Hej!

Om någon har en metod som för mig är okänd så uppskattas hjälp. Jag har hittat kring 35k men det hjälper inte tyvärr! Har sökt t/r med google flights och ITA

Resan är jobbrelaterad och jag överskrider gärna inte budget..

Min spontanta känsla är att det kan komma kampanjer längre fram och eller att öppnandet av Australien ökar antalet flyg och priserna kan sjunka

Ingen stress :)

• Varifrån vill du börja din resa? SKG / ATH föredras men jag kan förflytta mig
  • Var är din destination? Brisbane
  • När vill/behöver du resa ut? 24-25 Juni
  • När vill/behöver du komma hem? 2-3 Juli
  • Hur länge vill du vara borta? 7-8 dagar
  • Hur många personer som skall resa? 1
  • I vilken kabinklass? Business eller bekväm mix
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll
  • Vad är din budget? (per person) 30 000SEK.
  • Vad är det viktigaste för dig? Pris, Komfort, Restid
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Spelar ingen roll

• Gilla
Reactions: Gus
Jag kollade månadsvyn till både MEL och SYD i tillägg. Tyvärr är det runt 32’ till 34’ som start.

Jag tror efterfrågan kommer vara större än utbudet ett par månader till just till Australien så jag tror inte du kommer undan så mycket billigare.

Under 30.000kr till Australien är sällsynt. Tidigare hade Lufthansagruppen ganska förmånliga och flexibla rutter till runt 22.000kr exklusive skatter och avgifter men nu hamnar dessa på 28.000kr.

Qatar har en P-klass från 17.200kr
Air France en O-klass från 20.500kr
Detta till SYD men också Brisbane.

Du får kolla om du kan hitta P-klass på Qatar och få en bra agent att boka åt dig.

Air France är det China Air, Ethiad, SingaporeAir, Qantas som gäller från Asien.

Lycka till med pysslande!

Jag fattade aldrig att du utgick från ATH/SKG :eek: Då hittar jag ingenting under 40.000kr.

Här är de billigaste businesspriserna på rutten ATH-BNE enligt ExpertFlyer:

ATH cheapest.PNG

EY - Ethiad
WY - Oman Air

Lycka till!

Så om någon är sugen på AU så finns det biljetter med LH-gruppen från Dublin för 16000kr t/r under många datum 2022 - tror kampanjen pågår några veckor framåt

Otroligt bra pris @Johannes Winberg , men jag hittar inga datum. Google Flights visar en del i kalendern men går man in på lh.com på de datumen blir priset 40000-50000. Jag har själv bokat CPH-FRA-HND-SYD med ANA för 33000 (avbokningsbar mot EUR300), vilket jag tyckte var ett bra pris.

Så om någon är sugen på AU så finns det biljetter med LH-gruppen från Dublin för 16000kr t/r under många datum 2022 - tror kampanjen pågår några veckor framåt

Otroligt bra pris @Johannes Winberg , men jag hittar inga datum. Google Flights visar en del i kalendern men går man in på lh.com på de datumen blir priset 40000-50000. Jag har själv bokat CPH-FRA-HND-SYD med ANA för 33000 (avbokningsbar mot EUR300), vilket jag tyckte var ett bra pris.

Jag hittar ingenting om detta i något system. Har du någon konkret information du kan dela med dig @Johannes Winberg?

Toppen