Uppe en bit på berget ligger ett kanon hotell som heter White Angel. Bott där och det var riktigt bra. Trevlig uteservering också som man kan stanna till på vägen ner till bynNikje skrev:Utsikt från dubbelrum på Hotel Perruquet i Cervinia, som jag bor i första och sista natten.Visa bifogad bild 126034Samt utsikt från enkelrum som jag bor i en vecka däremellan.Visa bifogad bild 126035Visa bifogad bild 126036Ett enkelt men väldigt prisvärt (€525 för en veckas enkelrum) hotell, fantastiskt läge men lyhört.Klicka för att utvidga...
Med sådan vacker utsikt och blå himmel förstår jag att man åker öster ut från Göteborg!Martin Gren skrev:Godmorgon från Hilton Slussen.Klicka för att utvidga...
Bilden är kraftigt retuscherad011430121 skrev:Med sådan vacker utsikt och blå himmel förstår jag att man åker öster ut från Göteborg!Klicka för att utvidga...
@Flood du behöver inte undra, jag har svaret du kommer bort från Göteborg till vackra Stockholm och huvudstadens älskvärda innevånare!Flood skrev:Visa bifogad bild 126157God morgon från Ibis Styles Odenplan.Man undrar varför man åkte österut från Göteborg.Klicka för att utvidga...
Med tanke på hur bra och nice Frösö Park hotell är så förstår jag dig, ajaj //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji28.pngDawes skrev:Clarion grand Östersund, aldrig haft så ont i ryggen efter en natt på hotell, bra frukost.Edit: provar byta bild....Edit2: pffft, kunde jag låtit bliKlicka för att utvidga...