Kontrollera vilket EB-nummer som är anslutet till AMEX-konto?

rhinog

New member
Hej,

Vet ni om det finns något sätt att kontrollera vilket EB-nummer man kopplat sitt Amex till?

Ser under EB-aktiviteten 20K nivågrundade poäng för mitt Elite-kort, men kan inte se dem på SAS. Daterat 04/01-22.

RhinoG skrev:Hej,Vet ni om det finns något sätt att kontrollera vilket EB-nummer man kopplat sitt Amex till?Ser under EB-aktiviteten 20K nivågrundade poäng för mitt Elite-kort, men kan inte se dem på SAS. Daterat 04/01-22.Klicka för att utvidga...
Nej det går inte att se (du får kontakta amex), men kommer övriga poäng in så stämmer det ju. Vanliga poäng kommer i samband med autosweep varje månad, kan dröja upp till en vecka innan de syns efter autosweep.

Berglund skrev:Ja, man ringer till Amex kundtjänst.Men då får man nog lugna sig lite. Ge det en vecka till så borde de dyka upp.Klicka för att utvidga...

Alright, tack! Hade uppfattningen att dessa gick över direkt men det har jag nog förstått fel.

palmen skrev:Nej det går inte att se, men kommer övriga poäng in så stämmer det ju. Vanliga poäng kommer i samband med autosweep varje månad, kan dröja upp till en vecka innan de syns efter autosweep.Klicka för att utvidga...

Tusen tack!

Back