J
Jonas C
Guest
Hälsningar från Pontus på Arlanda. Mycket god briesallad idag.
Tack, det har iofs inte jag heller. Bara tog det för givet att det fanns duschar i guldloungen men det kanske bara i finns i businessloungen.PRJml2ENIpiC1e3L skrev:Frågade nu och de sa att duscharna på nedre plan är öppna. Jag har aldrig duschat där så vet inte om de ska finnas duschar där uppe ocksåKlicka för att utvidga...
1ClassJocke skrev:Visa bifogad bild 124181Visa bifogad bild 124182South African/ Star Alliance lounge i Kapstaden idag. Maten under all kritik. Någon varm köttgyta och för övrigt bara förpackad ost, cole slaw och lite frukt. OK bar med bartender och vinerna är det inget fel på.Men det borde finnas minimikrav på en Star Alliancelounge…Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Jag antar att du aldrig har satt din fot i SAS Inrikesloungen på ARN?Eller valfri United Club ute på landet i USA? Du är kanske också medveten om att SAA precis steg upp som Fenix ur asken efter ennära-döden-upplevelse?Det du beskriver låter som Haute cuisine jämfört med många inrikeslounger jag har besökt genom åren.Klicka för att utvidga...
I JNB er *A/SA loungen vaeldig god - men maaske den mindst luksurioese - i forhold til alle (?) trediepartsloungerne, der holder et hoejere niveau. I min optik er det nogle af verdens bedste lounger1ClassJocke skrev:Star Alliance lounge i Kapstaden idag. Maten under all kritik. Någon varm köttgyta och för övrigt bara förpackad ost, cole slaw och lite frukt. OK bar med bartender och vinerna är det inget fel på.Men det borde finnas minimikrav på en Star Alliancelounge…Klicka för att utvidga...
Visst. Men det är inte en landsbyggslounge utan Star Alliance enda internationella lounge.Senator skrev:Jag antar att du aldrig har satt din fot i SAS Inrikesloungen på ARN?Eller valfri United Club ute på landet i USA? Du är kanske också medveten om att SAA precis steg upp som Fenix ur asken efter ennära-döden-upplevelse?Det du beskriver låter som Haute cuisine jämfört med många inrikeslounger jag har besökt genom åren.Klicka för att utvidga...
1ClassJocke skrev:Visst. Men det är inte en landsbyggslounge utan Star Alliance enda internationella lounge.Klicka för att utvidga...