Senaste nytt

Artikel: Sky Lounge, Bangkok, G-piren

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jeg har brugt den adskillige gange og den er meget OK, men heller ikke mere. Det bedste er udsigten, bad, og den gode plads.Maden er so, so, ingen ordentlige varme retter, ingen nudelsuppe. Som alle ikke-Thai lounger i BKK er maden udelukkende "industriel". Selv om den officielt lukker om natten kan man godt faa lov at overnatte der, hvis man foerst har forbindelse naeste dag.

Last edited:
Nej det är inte samma som Delta Sky Lounge. Detta är en tredjepartslounge och du kommer inte in utan en inbjudan.

En fördel är att Sky Loungen har rött och vitt vin, vilket ingen av Thais lounger i Bangkok har.

Thais lounge har både vitt och rött vin, tog mig ett glas vitt i fredags kanske inte någon höjdare men helt ok

Thais lounge har både vitt och rött vin, tog mig ett glas vitt i fredags kanske inte någon höjdare men helt ok
Är det något nytt? Under alla år jag besökt Thais lounger i Bangkok har det alltid saknats just vin (undantag portvin tror jag). Det är bara Thais första klass lounge som haft vin.

Nej de har vin loungen du kommer direkt till efter passkontrollen, nu har de bara alkohol i den baren som ligger på vänster sida ochdär knä du beställa drinkar, rött o vitt vin mm. Det enda som finns längre in är öl, vatten o läsk

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen