Senaste nytt

British Airways Visa

Måste bara ge en liten motvikt:

Skaffade kortet för en dryg månad sedan och mina första poäng, som stämmer på pricken med första fakturan, har kommit in och gjort det på rätt Executive Club-konto.

Jag har INTE behövt ha någon kontakt med dem kring något problem och e-faktura kom även det igång direkt. Det jag saknar uppstartsbonusen på 5000 poäng, men antar att det är en manuell transaktion de behöver göra så avvaktar lite.

Fick påminna Entercard om att mitt BA Visa ännu ej är associerat med mitt BAEC-medlemsnummer. "Vi felanmäler det" var svaret. Igen.

Hehe fortfarande inte fått mina konton ihopslagna, saknar ännu poäng... Vill Entercard inte fixa problem dom själva skapat?

Får se hur länge man orkar innan jag säger upp krediten.

De har rasslat ut poäng också, jag har en nästan lika stor negativ post med samma datum 15/10 som det står Correction bakom
:(:mad:

Hej,

Vi har ett nytt system för bonusfunktionen på ditt BA-kort men där funktionen för returhanteringen av köp inte har fungerat. F rom denna månad så har den funktionalliteten satts i bruk och därför har det nu möjliggjort att eventuella bonuspoäng som du felaktigt fått för retunerade inköp nu dragits tillbaka. Nu fungerar tjänsten som den ska och då kommer dina returer av inköp automatiskt skapa en tillbakadragning av bonuspoängen som du fått för det akutella köpet.

I och med denna nya funktion drogs alltså en del av dina Avios tillbaka för de returer man gjort under det gånga året.

Hej,

Vi har ett nytt system för bonusfunktionen på ditt BA-kort men där funktionen för returhanteringen av köp inte har fungerat. F rom denna månad så har den funktionalliteten satts i bruk och därför har det nu möjliggjort att eventuella bonuspoäng som du felaktigt fått för retunerade inköp nu dragits tillbaka. Nu fungerar tjänsten som den ska och då kommer dina returer av inköp automatiskt skapa en tillbakadragning av bonuspoängen som du fått för det akutella köpet.

I och med denna nya funktion drogs alltså en del av dina Avios tillbaka för de returer man gjort under det gånga året.

Rent tekniskt låter det ju korrekt... men känns ju som något dom borde ha lagt ut någon blänkare om på typ fakturan eller nåt för de som drabbas? Entercard :rolleyes:
Jag hade inget avdrag, men ändå...

Toppen