Senaste nytt

Bonusresa i första klass med Lufthansa eller Swiss till Bangkok?

Mhm. Jag har hört rykten om att Lifemiles kanske funkar än, men det är nog bara en glitch iochmed att de är så nya att LX inte kommit på att blocka dem än - det lär hända snart. USDM har jag inte sett någon lyckad bokning med på väldigt länge nu.

Oavsett så är det OT då 011430121 vill boka med EB. Då är LX F inte möjligt.

Finns fortfarande möjligheter att boka LX F med LifeMiles. Glitch du talar om var NRT-BKK via ZRH in LXF: thats fixed.
USDM: folk boka fortfarande LX F, men man måste bli flexibelt. - kolla på FT eller VFT

Jag inte säga, att jag bokade LXF med EB ;) Tyvärr inte...

Mhm. Jag har hört rykten om att Lifemiles kanske funkar än, men det är nog bara en glitch iochmed att de är så nya att LX inte kommit på att blocka dem än - det lär hända snart. USDM har jag inte sett någon lyckad bokning med på väldigt länge nu.

Oavsett så är det OT då 011430121 vill boka med EB. Då är LX F inte möjligt.

BKK-ZRH med LifeMiles (MARS 2013)

returväg av ticket MXP-LAX-MIA-BCN: MIA-ZRH-BCN i LX F/C med US Miles (OCT 2013)

Var det alltså MIA-ZRH i F?

Finns fortfarande möjligheter att boka LX F med LifeMiles. Glitch du talar om var NRT-BKK via ZRH in LXF: thats fixed.

Jag vill påstå att det är en glitch att det öht går att boka LX F med något annat än M&M. Det är inte var LX har tänkt sig och allt eftersom de kommer på att det går lär de fixa det.

Du är den förste på bra länge som jag hör talas om lyckas boka LX F med USDM. Det är ju klart intressant ifall det fungerar igen. Jag antar att du bokade nära inpå själva resan?

Yes, MIA-ZRH i LX F. Bookning nästan 1 år fråmat med USDM (OCT 2013)
Jag känner åtminstone 2 andra med USDM bookningar ZRH-JNB i LX F. Lycka till...

Mycket intressant. Isåfall är det en ny företeelse och något som inte dykt upp på FT än vad jag har sett iaf. Det vore ju riktigt positivt ifall LX slutar med dumheterna och låter oss boka billiga och bra F-resor igen.

Yes, MIA-ZRH i LX F. Bookning nästan 1 år fråmat med USDM (OCT 2013)
Jag känner åtminstone 2 andra med USDM bookningar ZRH-JNB i LX F. Lycka till...

Har du sett tillgänglighet på någon site/med något verktyg eller har du bara helt enkelt frågat agenten när du ringt USDM?

Har du sett tillgänglighet på någon site/med något verktyg eller har du bara helt enkelt frågat agenten när du ringt USDM?

Set tillgänglighet med ANA tool + M+M profil, sen ringt till agenten (SC i Tyskland), förslaget en annan routing och frågat för andra möjligheter - och det var hennes förslag med MIA-ZRH med LX. :)

Set tillgänglighet med ANA tool + M+M profil, sen ringt till agenten (SC i Tyskland), förslaget en annan routing och frågat för andra möjligheter - och det var hennes förslag med MIA-ZRH med LX. :)

Miles&More sökning är helt värdelös när man använder miles/poäng från andra FFP(förutom Singapore Airlines KrisFlyer).

Toppen