J
jumbooze
Guest
Har du bokat ”meilenschnäppchen” eller vanlig poängbokning?Robster80 skrev:Är det någon som vet vilka avbokningsregler som gäller om man bokat en miles & more reason med poäng?Klicka för att utvidga...
Har du bokat ”meilenschnäppchen” eller vanlig poängbokning?Robster80 skrev:Är det någon som vet vilka avbokningsregler som gäller om man bokat en miles & more reason med poäng?Klicka för att utvidga...
Terms and conditions for mileage bargains | Miles & MoreRobster80 skrev:Miles and more bargain bokningKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Terms and conditions for mileage bargains | Miles & MoreReduced flight awards cannot be rebooked or cancelled.Klicka för att utvidga...
Säkert men frågeställaren gav inga detaljer om inställt flyg...Kimmen00 skrev:Inte normalt nej, men i dessa coronatider måste väl refund gälla om flyget ställs..Klicka för att utvidga...
Mileage bargain eller vanlig award?Tommy skrev:Jag fick besked om inställt/ändrat flyg igår ringde och bokade av, poängen åter direkt pengarna skulle ta 4-6 veckorKlicka för att utvidga...
Ja, ser att Chicago finns från FRA, men frågan är när man till USA igen?flatwhite skrev:Sverige har dykt upp på Mileage bargains igen, men bara till Tyskland/Österrike. Avsevärt bättre utbud från Tyskland dock.Miles & More Mileage bargainsKlicka för att utvidga...
Klart bättre utbud än från CPH, där jag endast hittade intra EU.M@GNÜS skrev:Visa bifogad bild 110793Klicka för att utvidga...
Nej, aldrig.Big Birger skrev:Brukar det finnas kampanjer även för First-biljetter som en M&M-statuslös stackare skulle kunna boka till lägre poängpris (eller motsvarande 2 för 1)?Klicka för att utvidga...
Crap.Budgetresenär skrev:Nej, aldrig.Klicka för att utvidga...
Ibland får man vänta 3-4 dagar innan det går att boka de nya kampanjbiljetterna.Hafermann skrev:Jag är inne och försöker boka idag. Men trots att jag gör det via sidan för Meilenschnäppchen landar priserna på ordinarie i summeringen innan utcheckning. Någon med erfarenhet av att boka dessa resor som vet hur det funkat?Klicka för att utvidga...