PRJml2ENIpiC1e3L
Medlem
Så för en 18+ med godkänt vaccin i sig räcker det med ett Max tre dagar gammalt negativt antigen test hos vaccina för att åka dit utan någon karantän ? 
Så tolkar jag det.Så för en 18+ med godkänt vaccin i sig räcker det med ett Max tre dagar gammalt negativt antigen test hos vaccina för att åka dit utan någon karantän ?![]()
Frågan blir ju sen om det kommer att krävas vaccinpass eller tester för barn vid olika restauranger, nöjesparker, inrikesflyg, butiker etc...
Bara om man gillar det extra ingreppet som PCR medför.Finns det någon anledning att ta ett pcr-test istället för antigentest när USA verkar godkänna båda?
Jag har bokat Vaccina, av den enkla anledningen att jag flyger med SAS till USA. Fanns många ställen för mig att välja på som bor i Stockholm. Verkar vara rimligt pris, och rimligt att det fungerar som det ska. Har inte gjort liknande test tidigare.Någon som resonerat kring var de ska ta sitt (antigen-)test inför sin resa till USA i November?
Jag har min resa den 14e så känner det kan vara skönt ha en tid bokad. Däremot har jag inte varit sjuk under Covidtiderna så jag har aldrig testat mig alls. Sen vet väl ingen som vet exakt hur ett intyg ska se ut för att USA ska bli glada men läser jag på Krys hemsida skriver de uttryckligen det bara gäller i Europa (även om de såklart inte heller vet är det ju lite onajs med en sådan friskrivning).
Jag har använt Vaccina och deras antigen-test för resor inom Europa och Storbritannien utan några som helst problem.Jag har bokat Vaccina, av den enkla anledningen att jag flyger med SAS till USA. Fanns många ställen för mig att välja på som bor i Stockholm. Verkar vara rimligt pris, och rimligt att det fungerar som det ska. Har inte gjort liknande test tidigare.