Titta i denna tråd för det senaste som postats i ämnetOrkar inte leta. Vad är inresereglerna?
Är det Arcadia Resort du syftar på? Läser lite blandade recensioner men bokade ändå.Bokade om våra rum inför höstlovet i Phuket pga lägre priser. Kunde nästan halvera kostnaden.
Singapore Airlines flyger CPH-SIN-HKT och har en mycket bra Business-produkt...
Är det Arcadia Resort du syftar på? Läser lite blandade recensioner men bokade ändå.
Har du egen erfarenhet?
Tack! Jag skulle åka med 2 små, det låter då en bra destination för pengarna!Jag har varit där tre gånger. Två gånger innan barn och en gång med barn. Som vuxen innan barn skulle jag säga lite gäsp. Men 1 1/2 åring var det lysande.
En del rum är ganska slitna, loungen helt ok för Hilton. Frukosten bra både i loungen och restaurangen. Flera bassäng att växla mellan. Bra strand.
Karon stad är väl inte roligast i Thailand. Men vi kan nog tänka oss med småbarn att åka dit igen. Som vuxen väljer jag nog annat.
Jag har varit där tre gånger. Två gånger innan barn och en gång med barn. Som vuxen innan barn skulle jag säga lite gäsp. Men 1 1/2 åring var det lysande.
En del rum är ganska slitna, loungen helt ok för Hilton. Frukosten bra både i loungen och restaurangen. Flera bassäng att växla mellan. Bra strand.
Karon stad är väl inte roligast i Thailand. Men vi kan nog tänka oss med småbarn att åka dit igen. Som vuxen väljer jag nog annat.
Instämmer i allt förutom att jag tycker närheten till lite rörelse vid Karon är positiv. Mina barn har kommit upp i åldern att det gärna får hända något annat än hotell kvällstid och då tycker jag Karon är lagom.
Förlåt jag var nog lite otydlig. Jag menar att jag inte tycker Karon har så mycket att bjuda på![]()